Snö.........

Har vart utem med min lillebror och åkt bulka i rutchkanan ( vet inte hur det stavas )
De gick jätte fort och så har jag lärt mej själv att göra inbakade flätor som passar till vintern ( väldigt bra när man ska va ute i snön )
Annars vet jag inte.
Är så glad för min nya design som man kan laddaner gratis ( inte olagligt jag lovar ) som jag blev väldigt nöjd men.
Tycker du att den är fin eller är nyfiken på att titta på hennes andra designer klicka här. Fick presic veta att min pappa har missat TVÅ bussar ifrån borås. Det kan no ta ett tag men ja tror att han kommer hem kl 3 ( om han inte missar den bussen oxå )
Men nu ska jag å min lillebror att vara snäll.
Tjingeling så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0