Påsk

Oj...sorry för att ja inte har bloggat på länge. Jag får ju inte blogga för mamma så det är lite jobbigt. Jag har nyss läst ut Fucking Åmål ( I know, I´m crazy ) Iaf så var det, det exakta manuset. Eller ja det stod att de hade tatt bort vissa scener osv. Den var bilder på Alexandra Dahlström och Rebecca Liljeberg från verkligheten. Jag läste typ ut boken på 30 min. Om man har sett filmen så går det mycket fortare att läsa. Man vet ju redan vad som kommer att hända. Den har 200 sidor.

Jaja hur har eran påsk vart? Min var sådär. Jag var alltid trött o sånt....jag fick inte mycket påskägg. Senare ikväll ska jag kolla på "Anna Anka söker assistent". Förra onsdagen fick jag inte kolla. Igår opererade mamma sitt öga. Min lilebror somnade i väntrummet. Jaja, jag fick hjälpa mamma till bilen fast jag inte kunde vägen ut. Så vi fick lixom gissa oss fram. Det var nog allt jag hade att skriva om idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0