Heluw

hej hej!!!! har precis beställt denna boken som är en fortsättning på boken " FUL"   Scott Westerfeld har skrivit böckerna. Om du klickar på bilden så kommer du till hemsidan där du oxå kan beställa den.


Ful eller snygg?

Här nedanför är den första boken i serien
 l
 l
 l
V
Ful

Klickar du på den så kommer du dit där du kan beställa den oxå.



Men nu ska ju jag skriva lite vettigt oxå.
 
Allting flyter på och jag har inte så mkt tid till att skriva. Igår hade vi elevens val och jag kom i samma grupp som mina underbara bästisar Julia o Thea!!!! :blush: från och med nu så ska jag försöka att vara bättre på att uppdatera. Har jag sagt att ja har fått en Norsk skogskatt????????? Men ja har fått det. Hon heter Pizan. jaja hej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0