Hej Hej igen!!!!

Hej!!!
Har precis upptäckt hur bra Erik Grönvall faktiskt sjunger!!!!!!
Så jag önskar mej den i födelsedags present utav mn kära mamma <33 för ja fyller ju år den 14 januari så det e jue snart :P
sen var det så att man fick göra en låt o va me i en tävling om att vinna en träff med ERIK <33 och om ni vill så kan ni få höra min remix på låten här på bloggen!!!!
Om ni går ner till länkar så finns den där.
Jag önskar er en underbar kväll själv ska ja försöka få till en design som aldrig vill fungera!
Hoppas det går!!!
Håll tummarna och lyssna på min låt!
Hejdå o god natt  fast ska inte sova nue :D

Kommentarer
Postat av: stella

hur fick du det där temat, vad gik du in på :D

2010-02-27 @ 22:43:38
URL: http://stellam.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0