Fucking Åmål

Japp jag har nyss kollat på fucking åmål. Den är faktiskt bra! O jag har ju rätt ålder nu så det var på tiden att jag fick se den. :) Jag har oxå pratat med min mamma som är i Egypten. Det var typ +27 grader i luften. Jag saknar min katt skit mkt just nu. Vill bara att det ska bli fredag så vi kan åka och hämta henne. Idag har det oxå varit en meningslös dag. Jag funderar på att bli emo. Vad tror ni om det? Jag har ju brunt hår som ja lätt kan färga svart. Men ja tror att jag skulle bli utstött från min klass om jag är emo. Mmm ni ska jag nog gå in på facebook o se om det händer ngt skojjigt. Det är ju studiedag i morron <3 Jaja blev sugen på en bild så här kommer den ;)

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0