Hej

Japp ja grät igår och Jessica sa att Tokio Hotel va skit bra!! Men nu på morgornen så bestämde vi att på nästa consert så ska vi gå tsm oavsett priset!! O pappa lovade ju att ja skulle å gå på nästa så jag har väll tur!!!Jessica sa ochså att Bill sa att de skulle komma hit snart igen!!! Jag hoppas det iallafall. Hon fick deras autografer oxå!!!!!Men nog med snack om det nu. Jag är jätte trött och sitter i soffan o bloggar. Vi ska snart gå till Stina och kolla på melodifestivalen. Min lilla look är en adidas tröja med en Tokio Hotel t-shirt och gröna jeans. Jag kan ju aldrig bestämma villken design ja har på bloggen!!! Vad tycker ni?? Ska ja ha denna elr en med högerklicks skydd?? Jag tycker ju att det är bra att ha högerklicks skydd för då kan ingen ta mina bilder.Men ja ska visa en bild från conserten <3

Men det är (C) copyright på bilden eftersom att min kompis tog den alldeles själv. Om ni inte lyder det så har jag rätten till att polis anmäla dig. Men det är ju bara om du kopierar den :) Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0